کوی یــــــــــــــــــــار

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت کوی یــــــــــــــــــــار


سپاهان درب
واکنش دفتر آیت‌الله مکارم به یک جوسازی دروغ
تهدید خاموشی از سر کشور برداشته شد
بیانیه شدیداللحن کره شمالی علیه آمریکا

جهاد از فروع دین است و همه ما می دانیم فروع دین دسته ای از اعمال هستند که بر همه مسلمانان (بطور حداقلی اهل تشیع که بنده اطلاع دارم ) واجب هستند .

به محض شنیدن نام جهاد نوع جنگ با دشمن آن به صورت مسلحانه متصور می شود و این از بزرگترین کم لطفی های ما به اسلام است که ان را محدود در جنگ مسلحانه در اذهان خود کرده ایم اما آیا این جهاد معناهای دیگری ندارد .

جهاد در انواع مختلفی است که از آن جمله جهاد در عرصه فرهنگی شروع میکنم و در ان نیز از بخشی صحبت می کنیم که در زندگی همه ما موثر است و آن چیزی جز سینما و هنر هفتم نیست که با عقب نشینی ما در ان  امروز صحنه را برای بازیگرانی چون گ.ف وکارگردانانی همچون ا.ف خالی شده است تا این افراد که نماد های فرهنگی کشور ما شوند و خیلی های دیگرشان که اگر قرارباشد ازشون اسم ببریم مثنوی نه منی می شود اینها هستند که الگو های جوانان ما و فرزندان ما می شوند در همین عرصه فرهنگی به شاخه هنر های نوشتاری میرویم که خدا رو شکر که ما در این عرصه حرکتهای نرمی دیده می شود که امیدوارم هرچه زودتر در این عرصه سرعت بگیرد و دیگر جوانان دنبال کتاب های هری پاتر و هزار نوع دیگه آن که امروز جوان به دنبال انها می گردد نرود اما در همین عرصه هم گاهی یادمان میرود درحال چه کاری هستیم خاطره می نویسیم یا داستان یا رمان یا زندگی نامه مثال های اینها هم زیاد است که گاهی از سر خود باز می کنیم به فکر جمع کردن رزومه کاری یا به فکر گرفتن بودجه از وزارت فرهنگ و ارشادیم تا انجام کار برای اعطلای فرهنگ این کشور . در بخش هنر و فرهنگ ما نیازمند جهادیم و کسی غیر از ما نمی تواند این جهاد را آغاز کند . مشکل ما در عرصه فرهنگی این بود که ما همیشه منتظر حمله دشمن بودیم امروز که همه ما در حال وبلاگ نویسی هستیم چون خاطرات تلخی از آن داریم که یک سری افراد با وبلاگ های خود به مقدسات ما حمله می کردند اکنون ما نیز اکنون وارد این عرصه شدیم بسیاری از ما فکر میکنند می توانند با نرفتن به سینما و ... همه چیز را درست کنند . خیلی چیز ها دست رییس جمهور نیست اگر ما باشیم سفارتخانه فرهنگی ایران سر از لوس آنجلس در نمی آورید .

اما عرصه دیگر آن علم است که امروز نیازمند هم تحول است هم تحرک 

تحول به سوی اسلامی سازی و تحرک به سمت پیشرفت زیرا آنچه که ما داریم اگرچه در بعضی موارد زیاد علم نبوده و تجربه ای بیش نیست ولی امروزه دنیا به حرف های کشور های گوش می سپارد که در این تجربه هایی که علم می نامند به بالاترین سطح رسیده باشد پس ما باید در کنار تحول در علوم به دنبال کسب این تجارب نیز باشیم البته مراقب باشیم که در دریافت این تجارب اذهان آلوده به شدت زیادند و باید از آنها تنها تجاربشان را گرفت و نه افکارشان زیرا این افکاری که از ذهن مسموم خارج می شوند جز آفت دارای چیز دیگری برای ما ندارد .

جهاد سیاسی

این نوع جهاد از همان ابتدای انقلاب آغاز شد و در آن برای ایران هژمون کشوری اهمیت نداشت وبرای ایران انسانیت ارزش پیدا کرد امیدورام که در اینده هم این چنین باشد ولی آنچه مورد بحث بنده است اصل جهاد است و لاغیر

و انواع مختلف دیگری از جهاد که هم من و هم شما به خوبی بر آن مطلع هستید بنده با نگاهی به زندگی شخصی اطرافیانم در این دنیا سکولار به جرات می توانم بگویم حتی نماز خواندن ما نوعی جهاد است . روزه مان نوعی جهاد است و امر به معروف نهی از منکر و... و هر کاری برای رضای خدا انجام دهیم بدون شک جهاد است و بدانید جهادهای ما پیشروی نداشته اند مگر اینکه ما خواسته ایم و این چیزی جز وعده  الهی نیست 

پس خسته نباشید جهادگران


صلوات فراموش نشود .

سایت پیش بینی وین بت

سایت  کازینو جت بت

پوکر آنلاین

توسط : ناشناس در تاریخ»۰۹ دی ۹۸ ، ۱۵:۴۰

بخش نظرات براي پاسخ به سوالات و يا اظهار نظرات و حمايت هاي شما در مورد مطلب جاري است.
پس به همين دليل ازتون ممنون ميشيم که سوالات غيرمرتبط با اين مطلب را در انجمن هاي سايت مطرح کنيد . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نيز نظري براي اين مطلب ارسال نماييد:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
کلمات کلیدی
i> http://pnuna.avaxblog.com/
  • http://wp-theme.avaxblog.com/
  • http://niushaschool.avaxblog.com/
  • http://miiniikatahamii.avaxblog.com/
  • http://sheydaw-amirhoseiwn.avaxblog.com/
  • http://akhbar-irani.avaxblog.com/
  • http://tanzimekhanevadeh.avaxblog.com/