کوی یــــــــــــــــــــار

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت کوی یــــــــــــــــــــار


سپاهان درب
واکنش دفتر آیت‌الله مکارم به یک جوسازی دروغ
تهدید خاموشی از سر کشور برداشته شد
بیانیه شدیداللحن کره شمالی علیه آمریکا

۱۵۰ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

دفتر آیت‌الله مکارم شیرازی، درباره جوسازی دروغین که در برخی از سایت‌ها منتشر شد، واکنش نشان داد.

معاون هماهنگی توزیع توانیر گفت: با توجه به وضعیت هوا در حال حاضر مشکلی برای تامین برق کل کشور وجود ندارد و می‌توان گفت علی‌رغم این که تا آخر شهریورماه در حالت هشدار قرار داریم، اما نگرانی عمومی به طور کامل برطرف شده است.

کره شمالی امروز (دوشنبه) اعلام کرد که تحریم های جدید آمریکا را با اقدامی به مراتب جدی‌تر و بزرگتر از گذشته پاسخ می دهد.

روز دوشنبه قیمت نفت، پس از تعطیلی دو روزه بازار، کاهش یافت. این در حالی ست که در روز جمعه قیمت نفت تقریبا به بالاترین نرخ خود در ۹ هفته گذشته رسیده بود. علت کاهش قیمت های امروز افزایش تولید اوپک و آمریکا اعلام شده که موجب نگرانی تجار درباره تعادل میان عرضه و تقاضا در بازار گشته است.

یک روزنامه کویتی مدعی شد که نیروی دریایی ایران بارها وارد آب‌های کویت شده است و دولت کویت به همین دلیل در سازمان ملل از ایران شکایت کرده است.

نائب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت:کلیات طرح توزیع مواد مخدر دولتی به تصویب رسیده و هفدهم مردادماه برای تصویب نهایی به صحن علنی مجلس می رود.

وزیر امورخارجه لهستان اعلام کرد: همانطور که سال گذشته یک میلیون و 267 هزار ویزا برای اتباع اوکراینی صادر کردیم، لهستان همچنان پذیرای مهاجران است. نیمی از این ویزاهای صادر شده، ویزای کار بوده است. ما نه تنها از اوکراین بلکه از بلاروس و کشورهای دیگر اروپایی مهاجر می‌پذیریم. با این حال تمایلی به شرکت در روند اجباری اسکان مجدد مردم از خاورمیانه و آفریقا و همچنین اجرای تصمیم اخذ شده اتحادیه اروپا در سال 2015 نداریم."

وزیر امور خارجه آمریکا امروز (دوشنبه) پیش از دیدار با دوترته گفت، ایالات متحده تجهیزات شناسایی، آموزشی و اطلاعاتی و نیز هواپیما در اختیار فیلیپین قرار می‌دهد تا به مبارزه با شبه‌نظامیان حامی داعش در شهر ماراوی در جنوب فیلیپین کمک کند.

دانشگاه آزاد اسلامی با صدور بخشنامه‌ای شهریه ثابت و متغیر رشته‌محل‌های گروه غیرپزشکی بدون آزمون مقاطع کاردانی و کارشناسی را کاهش داده است.

دادستان تهران در خصوص پرونده دکل نفتی اطلاع‌رسانی نمود و از صدور کیفرخواست در این پرونده مهم اقتصادی خبر داد. پرونده دیگری که دادستان تهران در خصوص آن اطلاع‌رسانی نمود، موضوع قتل بنیتا بود. وی با اعلام این که پرونده اخیر در روز یکشنبه (۱۵/۵/۹۶) منتهی به صدور کیفرخواست دائر بر قتل عمد شده است، از محمد شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی تهران تشکر کرد .

صفحات سایت
i> http://pnuna.avaxblog.com/
  • http://wp-theme.avaxblog.com/
  • http://niushaschool.avaxblog.com/
  • http://miiniikatahamii.avaxblog.com/
  • http://sheydaw-amirhoseiwn.avaxblog.com/
  • http://akhbar-irani.avaxblog.com/
  • http://tanzimekhanevadeh.avaxblog.com/